pallopuntti-normal.jpg

Kuten ehkä on jo voinut päätellä aikaisemmista blogiteksteistä, olen (ollaan) aktiivisiä ihmisiä. Itse käyn pari kolme kertaa salilla, riippuen miten tuo meidän pieni mies antaa myöden, sekä treenaan nyt naisten kymppiin. Olen aikaisemmin juossut puolimaratoneja ja ollut super kunnossa ja aika hyvännäkönen pimatsu, mutta muutettua pk-seudulle kaikki urheiluharrastukset jäi ja paino nousi. Olen nyt 5 vuotta sitten ottanut uudestaan itseäni niskasta kiinni ja treenannut ja yrittänyt saada itteäni parempaan kuntoon. Pikkuhiljaa hyvä tulee. 

Olen aina tykännyt ns. äijälajeista. En tee punttiksella laitteilla treeniä vaan vapailla painoilla ja oman kehon painoilla. Enkä oikein välitä käydä jumpissa, paitsi joskus krebaamassa zumbassa;). 

Lisäksi harrastan nyrkkeilyä, mutta jouduin lopettamaan toukokuussa 2013 kun olin 6kk raskaana. Nyt treenit ovat jääneet, sillä treeniajat ovat 18.30 eteenpäin ja la 13.00, jotka ei todellakaaaaaaaan sovi perheelliselle ihmiselle. Meillä on vielä opeteltavaa sen suhteen että poika ei ole enää niin riippuvainen musta, kun saa nykyään kiinteitäkin. Olen siis täysimettänyt poikaa, joka on tietenkin laittanut tiettyjä rajoitteita menemisten suhteen. Mutta, se on ollut oma valinta, enkä ole kyllä katunut sitä päätöstä hetkeäkään. 

nyrkki-normal.jpg

lift%20like-normal.jpg

Mun oli pakko ostaa tää paita kun löysin tän... kiteyttää mun huumorintajun täysin;). Mutta, tässä pieni pala mua. Ehkäpä lisää paljastuksia myöhemmin;).